محـــياكوچولوي مامانمحـــياكوچولوي مامان، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

ღ❤عشــــق وزنــــــــدگي من محـــــــــــــيــاجــان❤ღ

روز اول زندگي محيا جان

1393/3/13 23:26
117 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم سلام

مي خوام از روزي بگم كه بهترين روز زندگي من بود درست 9ماه پيش بود كه دنياي تكراري من رنگ شادي گرفت.وقتي تودل ماني تكون مي خوردي دل مامن برا ديدنت لحظه شماري ميكرد smiley. عزيز دلم اونقدر براي اومدن به دنيا عجله داشتي كه اجازه ندادي صبح بشه و2:5نيمه شب يكشنبه 27مردادماه92 تو يه تابستون گرم تو بيمارستان شمس تبريز پاهاي كوچولوو نازتو تو اين دنياي بزرگ گذاشتي وشدي نور چشم ماsmiley.اونروز بهترين روز زندگي مامان وبابابودحالا ديگه شده بوديم دونفرونصفي قلبهورا

مامان وباباويه فرشته كوچولوكه تو بودي عزيزم چند تا عكس از اون روز به يادموندني كه خيلي هم دور نيست دارم كه ببيني چقد ناز بودي دختركم.mum

لبخندلبخندماچ

 

http://www.khavaranshop.com/ خاوران شاپ با صد هزار کالا

محبتتوروخدابه ما داد،خدايا متشكريممحبت

niniweblog.com

Stern linien

اولين روز تولد

Stern linien

محيا يك روزه

Stern linien

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان دوقلوها
13 خرداد 93 23:28
سلام عزیزم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز5 رو بدین