محـــياكوچولوي مامانمحـــياكوچولوي مامان، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

ღ❤عشــــق وزنــــــــدگي من محـــــــــــــيــاجــان❤ღ

ورود به خونمون خوش اومدي گل من قدمهاي كوچيكت رو چشم مامان وبابا

1393/3/13 23:29
144 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قربونت برم

به خونه خوش اومدي ما همه از من وبابا گرفته تا بابابزرگاومامان بزرگا وعمه وخاله وعمو هممون بي صبرانه منتظر ورود شما به خونه بوديم تا خونمونو با قدوم  متبرك كني عسيسم.فدات بشم جوجوي من

  smiley

مامان بزرگ با اسپندمنتظربود اومدني خونه زودي برديمت حموم تا تميز تميز بشي

روزاي اول زندگيت يكم برا من سخت بود تا حالا نيني نداشتم مامان شدن يه حس غريبي داشت ولي شيرين بود هممون خوشحال بوديم كه پيش ما اومده بودي جوجوي من كم كم تونستي شير بخوري اولا يا همش خواب بوديbaby  يا گشنه بودي نازك منsmiley

اينا عكساي تو خونس گلمقلبلبخند

 

 

Stern linien

 

 

 niniweblog.com

 

Stern linien

 

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)