محـــياكوچولوي مامانمحـــياكوچولوي مامان، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

ღ❤عشــــق وزنــــــــدگي من محـــــــــــــيــاجــان❤ღ

ماه اول زندگي عروسك من

1393/3/13 23:30
108 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

سلام عزيزم

من اين وبلاگوتازه ثبت كردم برا همين عكساوياداشتهارواز اول بايد بذارم تا به زمان حال برسيم

يكم طول مي كشه ولي ماماني يواش يواش ميذارم گلم

 

Stern linien

 

ده روز بعداز تولدت طبق رسوم رفتيم برا پاگشا خونه ماماني ده روز اونجا مونديم به ماماني خيلي زحمت داديم خدا سلامتش كنه پا به پاي من شبا بلند ميشدتا شما شيربخوريدسختي هارو تحمل مي كرد واي محيا الان مي فهمم كه ماماني چه زحمتي برام كشيده ايشا...هميشه سلامت باشه وقتي شير مي خوردي يواش ميزديم به پشتت كه آروغ بزني دل درد نگيري گلكم فدات بشم جوجوي منniniweblog.com

smiley

زندگي من راه زيادي هست كه برسي به آينده قربونت برم كم كم با كمك خدا بزرگ وبزرگتر مي شي ومن هر روز شگفت زده تر وخوشحالتر ميشم خدا هميشه ياورت باشه

چند تا از عكساي يه ماهگي وخونه ماماني رو ميذارم به ياد اون روزا


niniweblog.com

Stern linien

 

niniweblog.com

Stern linien 

 

niniweblog.com

Stern linien

niniweblog.com

 

niniweblog.com

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله مهسایی
13 خرداد 93 23:32
الهی . کوچولوی خاله چه نازه ایشا.. همیشه پیش مامان باباش شاد و خوش و خرم باشه