محـــياكوچولوي مامانمحـــياكوچولوي مامان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

ღ❤عشــــق وزنــــــــدگي من محـــــــــــــيــاجــان❤ღ

محيا9ماهه واندراحوالات بهار وروز مادر

1393/3/15 18:29
437 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه

بلاخره سرم خلوت شد وتونستم بيام آپ كنم اينباربا عكسها ونوشته هاي ماه نهم زندگيه محيا كوچولو .

بلاخره رسيديم به زمان حال الان كه ارديبهشته محيا تو ماه نهم زندگيش هستش قربونش برم

=?utf-8?B?44OP44O844OILOaYnyzoirEs6aGU?= のデコメ絵文字=?utf-8?B?44OP44O844OILOaYnyzoirEs6aGU?= のデコメ絵文字=?utf-8?B?44OP44O844OILOaYnyzoirEs6aGU?= のデコメ絵文字=?utf-8?B?44OP44O844OILOaYnyzoirEs6aGU?= のデコメ絵文字=?utf-8?B?44OP44O844OILOaYnyzoirEs6aGU?= のデコメ絵文字

*゜★。・かわいい*・゜☆・ のデコメ絵文字

محيا جان بعد از اينكه از مسافرت عيد به سلامتي برگشتيم يه چند جا رفتيم عيدديدني ،رفتيم به بزرگاي فاميل مادربزرگامون سرزديم وشمارو هم برديم كه ببيننتون عزيزم

روز سيزده بدربا مامانجون اينا يه سر رفتيم بيرون البته با ماشين چون هوا سرد بود وبارون مي اومد قبلش كوفته خورديم چه كوفته هايي واي كوفته هاي مامانجون حرف ندارن محيا

نمونه كوفته مامان:

 

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

pretty-plants

بعدازخوردن كوفته ها رفتيم بيرون وسيزده رو به در كرديم وسبزه گره زديموبعدش سبزمونو داديم به آب

اس ام اس سیزده بدر

اين يه رسمه وما هم انجامش دادديم دخترگلم بلاخره تعطيلات عيد تموم شد وهمه چيز به روال عادي خودش برگشت.

21فروردين رفتيم دكتر شکلکهای جالب و متنوع آروین،يه سرلاك جديد با خرما وچندتا تجويز غذايي جديد حاصل اين دكتر رفتن ما بود گلم021_nurse.gif.


روز مادر

تالاسمی

31ام فروردين 93روزميلاد خانوم فاطمه زهرا(س)بو كه روز مادر نامگذاري شده عزيزم امسال اولين سالي بود كه من مادر شدم خيلي حس جالبيه خدا قسمت همه خانوما بكنه كه مادر بشن ماروز مادر رو جشن گرفتيم بابا برا مامان من ومامان خودش هديه گرفت وشما وبابايي با هم هم برا من، الهي قربونت برم چرا زحمت كشيديد من كه راضي نبودمبوس

 

 

روز مادر مبارک

اين روز خيلي خوب بود رفتيم برا ناهارديدن مامانبزرگ وهديشونودادي وبعدش براشام رفتيم خونه مامانجون وهديشونودادي بابايي شيريني خريده بود خيلي خوش گذشت عزيزم.

من اين روز رو به همه ماماناي خوب ومهربون ،مامانايي كه تازه مامان شدن ومامان خودم تبريك مي گم ايشاالله عمري باعزت وطولاني داشته باشند وهميشه شاد وسلامت باشند از اينجا دست مادرمو مي بوسم وبراي همه زحمتايي كه برام كشيده كه الان مي فهمم چي كشيده تشكر مي كنم.

mothers day greeting cards and text 8 کارت پستال و متن روز مادر

 


وقايع نه ماهگي

 

واي محيا تو اين ماه شيطون تر شديا ماماني قربونت برم غلط مي زني ،مي خندي يواش يواش مي خواي 4دست وپا بري فدات شم من اين ماهو خيلي دوست دارم چون يه اتفاق خوب افتاد يواش يواش بهش مي رسيم

محيا ديوارهاي حموم نم داده بود مجبور شديم بريم خونه مامانجون تا بابا وبابابزرگ بيان با چسب تعميرش كنن يه شب اونجا مونديم وچندتا عكس انداختم با مامانجون خيلي بهت خوش مي گذره بلاهاهمش باهم بازي مي كنيد.تازه مامانجون بهت دست زدن تشویقيادداده خيلي خوشت مياد هي دست مي زنيدست کف زدن لبخند مامانجونم هي قربون صدقت مي ره نازم ديگه به تنهايي ميشينيniniweblog.com ولي خيلي زياد پستونك niniweblog.comمي خوري niniweblog.comكاش مي شد كه نخوري گلم ولي يه كارخوبم كه مي كني ديگه تو شيشه شير آب نمي خوري تو فنجان آب مي خوريniniweblog.com

راستي خودت شيشه شيرتو بادست مي گيري ماشالله ديگه براخودت خانومي شديامتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

آفرين به تو

متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

ماماني هر روز يه تخم مرغ ميده شمام با اشتها مي خوري

متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگمتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگخيلي دوست دارم دختري اممتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

 چندروزپيشاكه رفته بوديم خونه مادربزرگ يه كتاب هديه گرفتي نقاشياشونگاه مي كني ولي آخ آخنه يه صفحشوپاره كردي واي واي 

خب اين پست يكم شلوغ پلوغ شدعزيزم آخه مناسبتايي كه تو اين ماه بودزياد وپشت سرهم بودمجبورشدم همروبنويسم ولي يكم خلاصه تر،يكم هم عكس گذاشتم وقت كردم اضافه مي كنم .

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

محيا داري دست مي زني جون دلمniniweblog.com

بازم پستونك آي آي آيniniweblog.com

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

آفرين كه تنهايي نشستي عروسكم.بوستشویق


محيادر خانه مامانجون اينا:

 

بازداري چه شيطوني مي كني كوچولوي من

 

ماستش خوشمزس نوش جونت مامان جان

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان آیهان
18 خرداد 93 21:20
واااااااااااااااای چقدر نازه محیا جون خدا حفظش کنه همیشه سلامت باشه خوبه باز شما وقت میکنین بنویسین من هر وقت میام آیهان زودتر از من میاد اگه خواب باشه زود بیدار میشه
مامانی مهربون
20 خرداد 93 17:06
وبلاگ خیلی قشنگی داری گلم به وبلاگ منم سر بزن و نظر بده